پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3604
-
الف
+

جشنواره «ایران من» خاتمه یافت

جشنواره «ایران من» شب گذشته با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

جشنواره «ایران من» شب گذشته با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش آی‌فیلم، مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره «ایران من» شب گذشته ۱۳ آذر در حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم گویندگان و عوامل رادیو ایران و همچنین برگزیدگان این جشنواره حضور داشتند.

بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران در ابتدای این مراسم اظهار داشت: «ایران من» چندمین تجربه رسانه ای رادیو است و چهار دوره برگزاری جشنواره «جوانه» با همین قالب و محتوا به ما نشان داد که هر زمان رادیو به مخاطبان نزدیک شده و ایده ها را دریافت کرده به موفقیت هم رسیده است.

وی درباره تعامل رادیو با مخاطب عنوان کرد: زمانی تنها وسیله ارتباطی شنونده ها با رادیو نامه بود و مردم می توانستند درخواست ها و درد دل های خود را از این طریق با رادیو در میان بگذارند اما این امکان کمی تغییر کرد و اکنون حضور شنونده ها به صورت صوتی امکانپذیر شده است. به تدریج در دهه جدید سایت های رادیویی و باشگاه های رادیویی شکل گرفتند و نوع حضور شنونده های رادیو عوض شد.

احمدپور در پایان گفت: حدود پنج هزار اثر دریافت کردیم و این یک افتخار است که شنونده های ما چنین توانمندی دارند، کار کردن با چنین مخاطبانی لذتبخش و سخت است. 

در ادامه این جشنواره اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف را به این شرح اعلام کرد:

در بخش طنز زهرا پورصفری، مینا مینویی، میثم کریمی، شهرام ایرانمنش و سمیرا حلاجیان برگزیده شدند.

در بخش موسیقی کاوه محمدی، مرتضی شفیع، مهدی جواهری خواه، علی نصیرنژاد برگزیده شدند.

غزل بهارستانی و فرهاد ناجی در بخش داستان کوتاه و مهدی عظیمی اسکویی و لعیا حسنعلی زاده در بخش آنونس و همچنین فائزه موسوی بصیر، محمد رهبری نژاد، نسرین ترشیزی در بخش مستند رادیویی برگزیده شدند.

مصطفی توفیقی و شیرین مستغاثی در بخش فضای مجازی، پروین برهان شهرضایی و سارا جلوداریان در بخش شعر، سعید غزنوی و نیلوفر محمودیان در بخش عکس برگزیده شدند.

در بخش متن رادیویی نیز آمنه نیک صفات و هدا حشمتیان در بخش گزارش مرجان محسنیان و آتوسا فرهی و زهرا اکبری برگزیده شدند.

در بخش پادکست نیز سارا اکبری، احمد فیاض، آرش بائی، مژگان جعفری، امیر بیشه و محمد امین ناهیدی برگزیده شناخته شدند.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر